Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
Sp. z o. o.
w Słupsku

OGŁOSZENIE - REKRUTACJA

Aktualności > OGŁOSZENIE - REKRUTACJA

Prezes Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
Ogłasza nabór na stanowisko
w dziale technicznym, w pełnym wymiarze czasu pracy.

Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony z możliwością przedłużenia.

1. Wymagania :

  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej bądź obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • wykształcenie średnie lub wyższe techniczne

  • mile widziane doświadczenie w wykonywanym zawodzie,

  • znajomość technologii wykonywania robót ogólnobudowlanych, stolarsko-ciesielskich, zduńskich

  • mile widziane uprawnienia budowlane.

2. Wymagania dodatkowe:

  • dobra organizacja pracy,

  • umiejętność podejmowania decyzji,

  • umiejętność współpracy z klientami,

  • odpowiedzialność

  • kreatywność,

  • rzetelność,

  • terminowość,

  • dokładność,

  • komunikatywność,

  • dyspozycyjność,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • odporność na stres,

  • pewność siebie i motywacja do pracy

  • obsługa programu m.in.Word, Excel.

3. Opis stanowiska:

Do głównych zadań na ww. stanowisku należy m.in.:

  • nadzór i rozliczanie prac w branży ogólnobudowlanej, stolarsko-ciesielskiej, zduńskiej,

  • ustalanie zakresu prac remontowych w lokalach komunalnych,

  • nadzór nad usuwaniem usterek w okresie gwarancyjnym,

  • uczestniczenie w odbiorach prac remontowych,,

  • współpraca z Działem Inwestycji w zakresie planowania zadań związanych
    z utrzymaniem należytego stanu technicznego budynków i lokali,

  • współpraca z wykonawcami prac robót budowlanych, stolarsko-ciesielskich, zduńskich,

  • załatwianie skarg i wniosków oraz interwencji w sprawach technicznych,

4. Wymagane dokumenty:

  • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • list motywacyjny,

  • dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń
    o stanie odbytych studiów),

  • inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie uprawnień, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.),

  • klauzula informacyjna w procesie rekrutacji Wzór nr 3,

  • oświadczenie Wzór nr 1.


Prezes Spółki może w każdym etapie unieważnić procedurę naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  • osobiście (w sekretariacie spółki lub w dziale kadr p. 14  Słupsk, ul. Tuwima 4),

  • pocztą na adres Spółki 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4  z dopiskiem:

„nabór na stanowisko w dziale technicznym” (liczy się data wpływu)

  • elektronicznie na adres e-mail: sekretariat@pgm.slupsk.pl



Termin składania dokumentów do 23.04.2018 roku do godz. 9.00

Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej: www.pgm.slupsk.pl

Dokumenty aplikacyjne kandydatów biorących udział w rekrutacji, którzy nie zostali zatrudnieni, będą do odebrania u Kierownika Działu Kadr przez okres 14 dni od zakończenia rekrutacji. Po tym terminie zostaną zniszczone przez Komisję rekrutacyjną.

Pliki do pobrania:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.
76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
tel.: +48 (59) 842 52 22 do 24 fax: +48 (59) 842 80 48
e-mail: sekretariat@pgm.slupsk.pl

Copyright © INFOCITY 2010